Martin Barczi
Certifikáty
Online asistent
Martin Barczi
Kladiem veľký dôraz na kvalitu služieb, ktoré poskytujem svojim klientom v oblasti telemarketingu a komunikácie. Preto aktívne absolvujem rôzne kurzy, aby som zabezpečil najvyššiu možnú úroveň profesionality a kvality pre mojich klientov.
Účasť na tomto kurze som si vybral v reakcii na významné zmeny, ktoré obchodné a akvizičné telefonovanie zažíva v súčasnej dobe. Zákazníci teraz aktívne využívajú internet a s ním spojené médiá pri svojich rozhodovaniach, vrátane ich interakcií s telefonátmi. Sú stále schopnejší týmto telemarketingovým telefonátom efektívne čeliť, a preto je kľúčové udržať krok s týmito zmenami a prispôsobiť sa im.
V rámci mojich služieb pre firmy sa zameriavam aj na zákaznícku podporu, pretože chápem, že pre každú spoločnosť sú existujúci klienti rovnako dôležití ako noví.
Absolvovaním tohto kurzu som sa rozhodol zlepšiť efektívnosť svojich telefonických rozhovorov so zákazníkmi v rámci poskytovania zákazníckej podpory. Cieľom kurzu bolo naučiť sa techniky, ktoré mi umožnia zvýšiť hodnotu zákazníka tým, že po vyriešení jeho problému budem schopný prejsť k ďalšiemu predaju produktov alebo služieb, ktoré budú prínosné pre daného klienta. V tomto procese kladiem dôraz na individuálne potreby klienta a vyhýbam sa akémukoľvek nátlaku. Cieľom je, aby zákazník vnímal konverzáciu pozitívne a cítil, že sa o neho skutočne zaujímam a snažím sa vyhovieť jeho potrebám.