Martin Barczi

Môj príbeh

Online asistent

Martin Barczi

Som mladý človek a považujem sa za bojovníka. Aj napriek môjmu zdravotnému znevýhodneniu som dokázal mojej rodine a známym, že pracovať sa dá, no človek musí chcieť.

Hneď po škole som začal pracovať pre call centrum kde som vytváral databázy z verejne prístupných zdrojov. Neskôr som pôsobil v cestovnej kancelárii na online chat-e. Mojou úlohou bolo pomôcť zákazníkom nájsť, to, čo potrebujú. V tomto momente som začal zisťovať, že práca s ľuďmi ma napriek negatívam baví. Postupne som zisťoval, že dokážem ľudí so záujmom počúvať a rozmýšľať nad tým, ako veci urobiť lepšie. Hlavné však bolo, že ma to napĺňalo stále viac. Stále som však cítil, že potrebujem niečo viac a zlom v mojom živote priniesla možnosť naučiť sa nové veci a pomôcť kamarátovi na začiatku s rozbehnutím firmy.

Práca v IT

Neskôr po jeho zabehnutí som v roku 2009 začal pracovať pre firmu z oblasti IT

Kde som najskôr pracoval na malých projektoch a po zapracovaní som v roku 2013 dokázal, že viem zapnúť na vyššie obrátky a je na mňa spoľahnutie. Bolo potrebné denne nahadzovať stovky údajov do interného systému v stanovenom čase a ja som to dokázal. Kolega ma začal volať  Iron Man, pretože hoci išlo o tisícky dát mesačne 365 dní v roku, tak som bol stále k dispozícii. Odmenou mi bolo, že v roku 2014 som okrem toho mohol začať predávať služby danej firmy, no aj postupne robiť support už pre súčasných klientov.

Vytvorenie databázy z verejne prístupných zdrojov
Online asistent

Skúsenosti

Ako plynul čas, tak som si uvedomoval, že sa aj mení spôsob komunikácie s klientmi a je treba sa tomu prispôsobiť. Myslím si, že nie je dobré tlačiť na obchodníka, aby nasilu dohadoval stretnutia a iba to brať ako zbernú mincu jeho úspechu. Podľa mňa je potrebné si uvedomiť, že klient bude spokojný iba vtedy, ak bude úprimne cítiť, že sa zaujímate o jeho potreby a to aj v momente kedy z neho nebudete mať za každú cenu zisk. Nie, totiž neznamená nie navždy, ale aby toto platilo je treba si nechať otvorené u zákazníka dvere a to dosiahneme jedine tým, že zanecháme u zákazníka pozitívny dojem a nebudeme robiť to, čo robí každý obchodník.

Toho sa držím do dnes a mojim cieľom je spokojný klient.

Návrat hore