Články

Blog

Najnovšie články

aktívny telemarketing

Aktívny telemarketing: Prečo si nerobím štatistiku úspešnosti?

Obvolávanie studených kontaktov (tzv. cold calling) patrí do oblasti aktívneho telemarketingu, kde je cieľom aktívny ...
Prečítať →
vytvorenie databázy

Kde môžete získať databázu kontaktov pre svojho obchodníka?

Pre každého obchodníka je kvalitná databáza potenciálnych klientov jedným zo základných kameňov jeho práce. Platí ...
Prečítať →
Navolávanie studených kontaktov

Navolávanie studených kontaktov v lete – robiť, či nie

V praxi sa často stretávam s tým, že firmy nechcú realizovať navolávanie studených kontaktov počas ...
Prečítať →
Cold calling

Dlhodobý Cold calling môže mať efekt aj v súčasnosti, neveríte?

Cold calling je stále populárnou technikou v mnohých odvetviach, napriek vzostupu digitálnych marketingových stratégií a ...
Prečítať →
testovanie softvéru

Prečo je užívateľské testovanie softvéru a aplikácií dôležité?

Už pred spustením služby Online asistent som si dal jasne za cieľ poskytovať služby, ktoré ...
Prečítať →
Marketingové hovory

Marketingové hovory súkromným osobám majú svoje pravidlá

Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb na základe nového telekomunikačného zákona vydal vyhlášku, ...
Prečítať →
Cenová ponuka zadarmo

Napište mi

Návrat hore