Články
Blog
Najnovšie články
Aktívny telemarketing: Prečo si nerobím štatistiku úspešnosti?
1. novembra 2024
Obvolávanie studených kontaktov (tzv. cold calling) patrí do oblasti aktívneho telemarketingu, kde je cieľom aktívny ...
Prečítať →
Kde môžete získať databázu kontaktov pre svojho obchodníka?
5. septembra 2024
Pre každého obchodníka je kvalitná databáza potenciálnych klientov jedným zo základných kameňov jeho práce. Platí ...
Prečítať →
Navolávanie studených kontaktov v lete – robiť, či nie
3. augusta 2024
V praxi sa často stretávam s tým, že firmy nechcú realizovať navolávanie studených kontaktov počas ...
Prečítať →
Dlhodobý Cold calling môže mať efekt aj v súčasnosti, neveríte?
5. júna 2024
Cold calling je stále populárnou technikou v mnohých odvetviach, napriek vzostupu digitálnych marketingových stratégií a ...
Prečítať →
Prečo je užívateľské testovanie softvéru a aplikácií dôležité?
5. mája 2024
Už pred spustením služby Online asistent som si dal jasne za cieľ poskytovať služby, ktoré ...
Prečítať →
Marketingové hovory súkromným osobám majú svoje pravidlá
1. apríla 2024
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb na základe nového telekomunikačného zákona vydal vyhlášku, ...
Prečítať →